תיאור התפקיד:
המנהל/ת אחראי/ת על פיתוח ויישום אסטרטגיית השיווק הכוללת של הארגון, תוך התמקדות במיצוב המותג, גידול במכירות והשגת היעדים העסקיים.
התפקיד כולל ניתוח מעמיק של השוק, פיתוח תוכניות שיווק מקיפות, ניהול תקציב השיווק והובלת צוות השיווק.
אחריות עיקריות:
- פיתוח אסטרטגיית שיווק רב-ערוצית, תוך התאמה ליעדי הארגון ושינויים בשוק.
- בניית מיצוב מותג ברור ומבדל, והטמעתו.
- תכנון וניהול קמפיינים שיווקיים מגוונים, כולל פרסום, שיווק דיגיטלי, יחסי ציבור ואירועים.
- ניהול יעיל של תקציב השיווק, כולל תכנון, מעקב והערכות.
- שימוש בכלים אנליטיים לניתוח ביצועי קמפיינים, התאמת אסטרטגיות והפקת תובנות עסקיות.
- בניית וניהול צוות שיווק מיומן וממוקד מטרה.
- שיתוף פעולה הדוק עם מנהלי מחלקות אחרות בארגון
דרישות:
- תואר ראשון במנהל עסקים, שיווק או תחום רלוונטי אחר.
- לפחות 5 שנות ניסיון בתפקיד ניהולי בתחום השיווק, רצוי בסביבה דינמית ומורכבת עם הצלחה מוכחת בפיתוח וביישום אסטרטגיות שיווק.
- הזדהות עם הערכים הציוניים והחברתיים של הארגון ויכולת להטמיע אותם בכל פעילות שיווקית.
- יכולת לנתח נתונים ולגבש החלטות מבוססות נתונים.
- ניסיון בעבודה עם ארגונים בעלי ערכי בסיס דומים- יתרון!
- ידע מעמיק בשיווק דיגיטלי, שיווק מסורתי ומחקר שוק.
- ניסיון בניהול תקציבים שיווקיים גדולים.
- מנהיגות, יכולת עבודה בצוות ויכולת הנעה והשפעה.